teamjl.webblogg.se

Hopptävling 12/5

Kategori: Ridtävlingar

I söndags var vi iväg på den andra omgången av Gota, denna gång i Ulricehamn. Förklassen i 90 cm kändes hyfsat, hon petade dock en bom men hoppade allt annars med lite tvekan på en grind och ett plank. I lagklassen så kändes det jätte bra, jag fick till ett bra tempo, hon galopperade under sig mot hindrena, hoppade bra och jag hade en bra känsla också. Jag klantade dock till mig, glömde av att ta ut en sväng så vi fick med oss en bom :( Så himla tråkigt när det kändes så bra i övrigt, men jag är såklart jätte nöjd ändå. Det tråkigaste var väl att laget hade gått till omhoppning om jag inte hade rivit... Men men vi kommer igen! Sista omgången är 2 juni i Götene.

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Haha, du kom ihåg banan i alla fall! När jag tävlade för något år sedan gjorde jag en helt ok ritt.. Förutom ett hinder som jag glömde bort helt :p

    Svar: Haha ja, var väääldigt nära på att missa ett hinder förra tävlingen så ansträngde mig för att komma ihåg den nu, men den där jäkla svängen grämer mig. Men jag glömde ju inte hindret het iaf ;)
    jjennnyys.blogg.se

    2013-05-15 | 20:49:10
    Bloggadress: http://saganomensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här: