teamjl.webblogg.se

Bilder från det senaste

Kategori: Stallsnack

Så fint med rapsblommorna och den blåa himlen 😍
Kvällsjogg med V häromkvällen 🏃‍♀️
Orkade inte rida häromkvällen när det var så varmt så det kändes som en bra idé att hoppa upp barbacka och gå till dammen. S stod snällt och glad och plaskade ner både sig själv och mig. När jag vänder henne för att gå ur så blir hon låtsasrädd för en bil uppe på vägen och sätter av i en rad bocksprång 😂 Jag lyckades på något vänster att klamra mig fast, bilisten måste undrat vad jag sysslade med 😅
Den här bilden är rätt gammal, inga löv på träden ens. Gräs och sommarpäls har gjort susen för lilla damen 👌

En perfekt morgon

Kategori: Dagens ridpass

Så skönt att börja veckan med en ledig måndag på hästryggen i sommarvärme. Myste runt i skogen i morse och svalkade oss i dammen sen 😍 S var rätt tveksam till dammen i fjol men nu klev hon rätt i och tyckte det var jätte roligt haha. 



Provsmakning av sommarbetet

Kategori: Stallsnack




Hur härligt med kvällssol och få provsmaka på betet? 😍