teamjl.webblogg.se

Tränsträning

Kategori: Föl och unghäst

Haffade ett enkelt träns nere i Falsterbo till Sensation som hon ska ha när jag visar henne. Tanken var att åka till Riks den 10 augusti men mitt avresedatum till USA har blivit flyttat till den 12 augusti och flyget går redan på förmiddagen den 11 augusti. Så istället har jag anmält henne till Uddetorp nästa lördag, enda angloaraben vilket är lite tråkigt men då blir hon visad i alla fall. Idag hade hon bett i munnen förandra gången, en del tuggande men hon va inte lika "tuggig" som förra gången. Nu blir det hårdträning med träns, visning och lastning i en vecka!
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Oj snart åker du! Hur gick visningen och vad planerar du för Sushi? Vi är ju nyfikna!

    Svar: Ja, två dagar kvar :DDet gick väl sådär, hon fick 37 poäng så blev klass två vilket är lite tråkigt. Däremot så hade dom inte rätt protokoll, fick uppgift från Angloföreningen att jag skulle visa henne i lösgalopp men det fick jag inte göra. Men hon fick 8 på typ och skritt och 7 på de andra tre sakerna. Men det lär väl kunna höjas något poäng, ettåringarna är ju inte de vackraste varelserna ;) Jag kör upp Sushi till hennes förr förra ägare i morgon, så hon ska ända upp till Uppsala. Visst är det där du befinner dig förresten? Så hon ska låna henne ett år :) Ska försöka hinna läsa ikapp din blogg men det blir nog inte förens jag är i USA hihi. Hoppas att allt är bra med er! Kram
    jjennnyys.blogg.se

    2013-08-07 | 11:10:01
    Bloggadress: http://saganomensaga.blogg.se
  • fridan säger:

    du får uppdatera lite här tycker jag :D:D

    sv: jag har bara kalle nu :) men kommer ev låna en unghäst igen. men kalle är i full tävlingsform o vi tävlar massa så det räcker ju egentligen :D

    2013-09-19 | 20:47:55
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här: