teamjl.webblogg.se

Höstplaner

Kategori: Om mig

Jag har nog glömt att nämna vad jag kommer göra i höst här kom jag på! I augusti, troligtvis den 19, kommer jag åka till USA som au apir och bli borta ett år. Kommer bli super kul och spännande, ser fram emot det som bara den! Hästarna då?
Sushi ska jag låna ut till hennes förr förra ägare vilket känns jätte bra, en tjej som känner Sushi väl och har bra & sund syn på hantering och skötsel.
Fiona ska jag också låna ut, ingen bestämd än så vet ni någon som vill ha en super trevlig shettis på foder så hojta till!
Sensation ska få gå hemma och växa, mamma och pappa ska ta hand om henne. När jag kommer hem är hon 2 år och tre månader så då är det lagom att börja med inridning lite smått. Mamma & pappa ska eventuellt börja tömköra henne åt mig innan jag kommer tillbaka.

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Härligt att kunna åka iväg ett år fastän man har häst, det finns nog ingen som ångrat att dom passade på när de var unga!

    Svar: Precis! Det gäller att passa på medans man kan :)
    jjennnyys.blogg.se

    2013-05-20 | 20:48:33
    Bloggadress: http://tantenochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här: