teamjl.webblogg.se

Full rulle!

Kategori: Stallsnack

Det har vart full fart de senaste dagarna, i fredags var jag och Malin ute och joggade hästarna. Jag barbacka med hack, så går det när man är lat och varken orkar sadla eller tränsa haha, men det skadar inte med lite balansträning. Igår hade Sushi vilodag för jag fyllde 20 så hela dagen var det full fart, världens bästa födelsedag! Planer för den kommande veckan är at Fiona ska få skor i morgon, på tisdag har jag och Sushi tömkörningsträning, på torsdag är det träningshoppning, på fredag är det tävling och på kvällen sen åker jag till Piteå i nio dagar.
 

Kommentarer

  • Freja säger:

    Svar: Såg att du hade gillat på facebook, blev jätteglad! :D

    Ja, dem var riktiga gosingar! Önskar för tillfället att jag bodde där du bor, här är drivor på 1-2 meter... :p

    2013-03-24 | 23:14:55
    Bloggadress: http://frejalindskog.webblogg.se
  • Katarina säger:

    Haha, så gör jag också när jag inte orkar sadla och tränsa (typ idag) :P Och vi håller tummarna för dig, ha inte för stora krav på er bara utan kom runt banan och var nöjd över det :) Hopp-proffs kan ni bli sen (;

    Svar: Hehe ja det är bekvämt ;) Ja jag måste bara tänka på att rida ordentligt och koncentrerat, och se det som träning!
    jjennnyys.blogg.se

    2013-03-25 | 20:56:04
    Bloggadress: http://saganomensaga.blogg.se/

Kommentera inlägget här: