teamjl.webblogg.se

Hejdå Fiona

Kategori: Om Fiona

En liten uppdatering om läget: I fredags körde jag Fiona till hennes födervärd, där ska hon vara tills augusti 2014, detta för att jag har planer på att dra till USA ett år i augusti nu. En jätte gullig tjej, super fint stall, hästkompisar som hon kommer bra överens med, bra hantering och omvårdnad och mindre knott än vad jag har här hemma. Nu kommer hon även få den tid och motion som hon förtjänar, lilla guldhästen, så det känns jätte bra!
 

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    Förstår om det är jobbigt. Minns när jag lämnade Sus hos C på foder och det kändes jätte jobbigt att lämna bort sin älskade skatt. Jag hoppas att Ponny får det bra hos sin fodervärd. :)

    Svar: Ja det känns väldigt tomt men hon verkar ha det super bra så det känns bra ändå :)
    jjennnyys.blogg.se

    2013-06-18 | 23:18:10
    Bloggadress: http://hallontuttar.blogg.se
  • Anna & Lee och lilla Emma säger:

    Hej ! Hoppar ju in ibland och säger hej. Kul att komma iväg på äventyr. Vi har Emma kvar om du kommer ihåg henne. Inne på 4:e året snart. Lee är på väg att växa ur henne så nu har vi köpt en liten vagn och hittat en loksele som jag tror passar henne. Vi körde henne för något år sedan och det gick bra. Ha det så kul i USA. Hälsningar från Anna & Lee

    Svar: Hej! Vad roligt att höra från er :) hoppas att det går bra med körningen! Ha det så bra med:)
    jjennnyys.blogg.se

    2013-08-12 | 22:03:27
  • fridan säger:

    åh det var ju toklänge sen man läste här!!
    finaste fiona!

    bor du i USA nu då??

    sv: hihi ja det var ju ett tag sen. är sååå lycklig över min gård.. som vi inte flyttat till än :)

    2013-09-11 | 20:49:53
    Bloggadress: http://kaloescha.blogg.se

Kommentera inlägget här: