teamjl.webblogg.se

Tömkörningsträning 26/3

Kategori: Dagens körpass

Nu är jag tillbaka från Lapplandsfjällen och har tillgång till dator igen så här kommer en liten uppdatering!
Jag & Sushi hade tömkörningsträning förra tisdagen och det gick riktigt bra, hon arbetade jätte fint med ryggen och satte under sig ordentligt. Det är stort skillnad från första träningen och jag börjar få in tekniken också. Jätte fina fjädrande ryggrörelser kom fram och ett fint steg när jag skötte mig ordentligt. Min tränare Wanja sa att de andra kommer börja ta med vagnar och köra snart istället men att jag kunde ta med sadeln och rida då, perfekt. Nu är det dock inga träningar på hela april så det blir fram i maj istället!
Bild från när jag tömkörde hemma, tack och lov att underlaget kommer vara betydligt bättre när jag kommer hem! Här i Piteåär det massa snö fortfarande haha.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: